Forfatter
Tittel
Eksemplarstatus
Språk
Hylleplassering
Katalog
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Mange barn tegner hver dag. Tegningene er spontane og estetiske uttrykksmåter på linje med lek og sang. I denne boken tar forfatteren opp barnetegningens vilkår i det pedagogiske miljøet. Fønnebø viser hvordan man kan utforske og delta i tegneprosessene. Hun mener at det trengs ny giv for tegning som dynamisk fag, og drøfter barnetegningens historie i lys av kunstpedagogiske tradisjoner. Omtalen er utarbeidet av BS.
Har bibliografi, noter
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
Utgitt Oslo : Cappelen Damm akademisk, 2019
Omfang 194 sider : illustrasjoner i farger
*000 pam 1
*00171889
*008190313s2019 a 00nob 2
*015 $a0558850$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-02-56873-3$bheftet$cNkr 419.00
*08201$a372.52044$zh$223/nor
*090 $c372.5$dF
*100 0$aFønnebø, Bente$d1955-$jn.
*24510$aÅ tegne sammen$cBente Fønnebø
*260 $aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2019
*300 $a194 sider$billustrasjoner i farger
*505 $aHar bibliografi, noter
*520 $aMange barn tegner hver dag. Tegningene er spontane og estetiske uttrykksmåter på linje med lek og sang. I denne boken tar forfatteren opp barnetegningens vilkår i det pedagogiske miljøet. Fønnebø viser hvordan man kan utforske og delta i tegneprosessene. Hun mener at det trengs ny giv for tegning som dynamisk fag, og drøfter barnetegningens historie i lys av kunstpedagogiske tradisjoner. Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aTegnekunst$xUndervisning$0før- og barneskolen $1372.52044$2BS$410955$9nob
*650 1$aTeiknekunst$xUndervisning$0før- og barneskolen $1372.52044$2BS$410955$9nno
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening