Forfatter
Tittel De digitale prøvekaninene: historien om hvorfor barnet mitt plutselig kom hjem med en iPad i skolesekken
Eksemplarstatus
Språk
Hylleplassering
Katalog
Klassifikasjon
Emne
År
Noter I denne boken problematiseres barneskolens rolle i den altomfattende digitaliseringsprosessen i det norske samfunnet. Barn ned i seksårsalderen får utdelt iPad på skolen uten foreldrenes samtykke eller involvering, og denne omveltningen med fokus på digital kompetanse har skjedd uten belegg fra forskning eller foreldrenes samtykke og involvering, hevder Brochmann. Han har som mål å undersøke bakgrunnen og begrunnelsene til valgene om digitalisering i skolen og utrede konsekvensene denne skolehverdagen kan få for barna. Omtalen er utarbeidet av BS.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
Utgave
Utgitt Oslo : Cappelen Damm, 2020
Omfang
*000 pam 1
*00175820
*008200109 a 00nob 2
*015 $a0578946$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-02-66119-9$binnbundet$cNkr 379.00
*08201$a371.3344167$zh$223/nor
*090 $c371.33$dB
*100 0$aBrochmann, Gaute$d1980-$jn.
*24510$aDe digitale prøvekaninene$bhistorien om hvorfor barnet mitt plutselig kom hjem med en iPad i skolesekken$cGaute Brochmann
*250 $a1. utgave
*260 $aOslo$bCappelen Damm$c2020
*300 $a200 sider
*520 $aI denne boken problematiseres barneskolens rolle i den altomfattende digitaliseringsprosessen i det norske samfunnet. Barn ned i seksårsalderen får utdelt iPad på skolen uten foreldrenes samtykke eller involvering, og denne omveltningen med fokus på digital kompetanse har skjedd uten belegg fra forskning eller foreldrenes samtykke og involvering, hevder Brochmann. Han har som mål å undersøke bakgrunnen og begrunnelsene til valgene om digitalisering i skolen og utrede konsekvensene denne skolehverdagen kan få for barna. Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aNettbrett$0undervisningsmetoder$1371.3344167$2BS$41190286$9nob
*650 1$aNettbrett$0undervisningsmetodar $1371.3344167$2BS$41190286$9nno
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening